torek, 10. december 2013

9. Projektna naloga

Za 9. Projektno nalogo sem poiskala relevantne vire na mojo temo na YouTube:

What is Dropbox?
Google+, Hangouts
Google Drive
What is Twitter?


In še na TeacherTube:
- Ipad Apps
Twitter in Plain English
Google Translate voice recognition in Chrome

Na YouTube sem objavila svoj video (zajem zaslona): Animacija v programu Pencil.

Opis postopka kako smo naložili video na YouTube in glavni elementi YouTuba:

1. Najprej izberemo ustrezen video, ki ga želimo naložiti na YouTube.


2. Dodamo naslov in opis.

3. Nastavimo zasebnost, imamo na izbiro: Javno, Zasebno ali Skrito, jaz sem izbrala Javno. Nato pa izberemo še kategorijo, imam veliko izbere in jaz sem izbrala Howto & Style.


4. In video je uspešno naložen.

5. Video je pripravljen za ogled.











Ni komentarjev:

Objavite komentar