ponedeljek, 9. december 2013

8. Projektna naloga

Za 8. Projektno nalogo pri predmetu, smo morali narediti Diagram poteka, ki se vrši kot postopek iz naše teme ter Miselni vzorec.

Za začetek sem naredila diagram poteka v programu Dia. Program je enostaven za uporabo, zato sem se tudi odločila zanj. Deluje na vseh operacijskih sistemih in je dostopen vsem, saj je brezplačen. V njemu sem naredila diagram poteka za Objavo slike na Instagramu.


Miselni vzorec na mojo temo pa sem naredila v programu XMind. To je program, ki je namenjen za pomoč uporabnikom pri zajemu ideje. Z njem lahko izdelujemo miselne vzorce, drevesne diagrame, organizacijske sheme in preglednice. 
Izbrala sem ga zato, ker še nikoli nisem delala v tem programu in ker je enostaven za uporabo. Zdi se mi dober program za tiste, ki obožujejo miselne vzorce, saj imamo pri tem programu veliko izbire kakšen miselni vzorec bomo naredili.

Ni komentarjev:

Objavite komentar