torek, 12. november 2013

5. Projektna naloga



Za 5. projektno nalogo smo morali oblikovati animacijo na izbrano temo. Jaz sem jo naredila v programu Pencil. Za ta program sem se odločila zato, ker se mi je zdel od vseh najbolj zanimiv in     primeren za predstavitev moje teme. Prebrala pa sem tudi forume na spletu in
ugotovila uporabo in tako dokončala svoj izdelek:





VIRI SLIK:
wifi (pocketfullofapps.com)
- iphone (www.vivoxapp.com)
- logo facebook (www.facebook.com)
- logo instagram (instagram.com)
- logo google chrome (www.google.com)
- logo google talk (www.albinoblacksheep.com)
- logo google maps (maps.google.com)
- logo gmail (mail.google.com)
- logo YouTube (www.youtube.com)
- logo play music (play.google.com)
- logo twitter (twitter.com)
- logo google+ (plus.google.com)
- logo dropbox (www.techbarber.com)

Primerjava orodij:

  • Pivot animator je enostavna programska oprema za ustvarjanje animacij. Omogoča, da ustvarite animacijo s premikanjem sklepov in vozlička figure. Dobra lastnost je, da program deluje brezhibno, kot slabo lastnost pa lahko navedem to, da se lahko opredeliš samo na figuro. Zato se za svojo temo nisem odločila za to orodje.
  • Pencil je orodje za animacije. Omogoča, da ustvarite tradicionalno ročno narisano animacijo s tako bitno sliko kot z vektorsko grafiko. Je brezplačen. Dobra lastnost je, da je uporaba preprosta, hitro se naučiš osnovnih stvari in že lahko izdeluješ animacije. Slabost pa je v tem, da je ta program v beta verziji, in se lahko med delom animacije malo zaustavlja. Najbolje dela na Windowsu.
  • Scratch je programski jezik, ki je bil ustvarjen z namenom učenja programiranja. Deluje v vseh operacijskih sistemih. V njem lahko tudi izdelamo animacijo. Tukaj pa ne izdelujemo animacije, kot v prejšnjih programih ampak gre že skoraj za pravo programiranje. Zato za izdelavo animacije/programa potrebujemo malo več časa kot pa v prejšnjih zgornjih programih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar